Podaci o nadogradnji:
- Vatrogasno vozilo sa spremnikom vode 2.000 l i 150 l pjenila
- Protok pumpe: Srednji tlak 3000 L/min ( pri 10 bar), Visoki tlak 250 L/min( pri 40 bar)
- Spremnik vode u sredini
- 6 Eloksiranih aluminijskih roleta (opremljene bravama za zaključavanje) i 6 preklopna gazišta ispod roleta sa protukliznim oblogama
- Preklopne ljestve za pristup krovu na stražnjoj strani vozila
- Krov nadogradnje potpuno prohodan sa protukliznom oblogom
- Spremnik vode kapaciteta 2000 L „CPR“ s dvije pregrade i integriranim spremnikom pjene od 150 L
- Pristup spremniku omogućen preko vodonepropusnog poklopca na krovu( inspekcijski otvor promjera 550 mm)
- Ugrađen odušak za izlijevanje viška vode kod punjenja spremnika
- Punjenje spremnika preko 2 B priključka na stražnjoj strani vozila sa ugrađenim sitom
- Ugrađen senzor nivoa vode, prikaz nivoa vode na ekranu na stražnjoj strani vozila u L
- Drenažni ventil na najnižoj točci na vozilu
- Vatrogasna pumpa Johstadt TO-3001 sa srednjim (10 bar) i visokim tlakom (40 bar)
- Pogon pumpe preko kardana kamiona
- Protok pumpe : 3000 L/min (pri 10 bar) i 250 L/min (pri 40 bar)
- Vakuum uređaj (VACUMAT) za usisavanje vode s do 8 metara
- Zaštita protiv pregrijavanja – termostatski sigurni ventil s automatskim ispuštanjem vode iz pumpe u slučaju pregrijavanja
- Zaštita od smrzavanja sa ispustom vode (s automatskim ventilima za ispust vode iz svih dijelova cjevovoda)
- Pumpa bez održavanja (nema godišnjeg servisnog pregleda)
- Uz pumpu ugrađen elektronički upravljani sustav za doziranje pjenila FoamJET 12E u tlačni vod pumpe. Lokacija izlaza za pjenu na bočnoj desnoj strani nadogradnje. Mogućnost miješanja pjenila u omjeru od 0,1 – 6 % (rezolucija miješanja 0,1 %).
- protok pjenila 0-12 l/min 16 bar
Ulazi/izlazi:
- Priključak za hidrant 2x 2 ½“ „B“ spojnica na stražnjem dijelu vozila s nepovratnim ventilom i sitom
- Usis vode u pumpu preko 5“ (DN125) priključka s aluminijskom spojnicom Storz 125 i sitom ugrađenom na ulazu usisnog cjevovoda
- 4 „B“ tlačna izlaza srednjeg tlaka – 2 izlaza lijevo bočno i 2 izlaza desno bočno
- 1 „B“ tlačni izlaz srednjeg tlaka smješten desno bočno za rad s pjenom
- 1 „D“ tlačni izlaz visokog tlaka smješten desno bočno
- 1 tlačni izlaz visokog tlaka 1“ spojen na brzonavalno vitlo opremljeno s 60 metara crijeva DN 25 s električnim i ručnim namatanjem te kočnicom.
- Uređaj za pranje ceste s 3 mlaznice ugrađen ispod prednjeg branika spojeni putem cijevi DN 25
- 3 mlaznice za pranje ceste s pneumatskim ventilima (mogućnost zatvaranja/otvaranja željenih mlaznica) i linearnim električnim aktuatorima za mogućnost pomicanja mlaznica lijevo-desno
- u sklopu uređaja za pranje ceste ugrađen je dodatni visokotlačni izlaz s ručnim ventilom DN25 i D spojnicom
- Svim sustavima na kamionu upravlja se s dva upravljačka ekrana na kojima se može odabrati pojedina opcija pritiskom tipki ili pritiskom na ikonu (touchscreen)
- Jedan ekran smješten je u kabini vozila dok drugi na stražnjem dijelu kamiona kod pumpe i priključaka cijevi
- U slučaju kvara pneumatskog i električnog sustava nadogradnje, sustav je podešen da pumpa može funkcionirati
- Svaki pneumatski ventil ima mogućnost mehaničkog otvaranja i zatvaranja preko poluge
- Sva elektronika i senzori su od renomiranog njemačkog proizvođača s dugogodišnjim iskustvom u proizvodnji elektronike, senzora i ostalih elektroničkih komponenti za vatrogasna vozila, radna vozila i ostala specijalna vozila.
- Sva elektronika i senzori su vodootporni i namijenjeni za rad u najtežim uvjetima
- Nadogradnja izgrađena sukladno pravilnicima i zakonima RH i normama proizvođača
Podaci o vozilu:
- Podvozje MAN TGM 13.290 4X4 BB DOKA
- Međuosovinski razmak : 3600 mm
- Snaga : 213 kW (290 KS)
- Max okr. moment : 1.150 Nm
- Gorivo : diesel
- Pogon : 4X4
- Euro V
- Mjenjač : Ručni ZF 9S-1310 OD
- Gume : 395/85R20 HCS TL 168&J
- Motorna kočnica (EVB)
- Ograničivač brzine elektronski 110 km/h
- Tempomat
- Središnji diferencijal-management blokiranja (VSM)
- Središnji diferencijal G 102
- Blokada diferencijala na prednjoj osovini sa zvučnim signalom
- Blokada diferencijala na stražnjoj osovini
- Uključivi pogon prednje osovine
- Paket stabilizacije za visoko težište (pojačani amortizeri i stabilizatori na prednjoj i stražnjoj osovini)
- Spremnik goriva 100l plastični
- Hidraulički upravljački sustav
- Upravljač podesiv po visini i nagibu
- Stražnja traverza za vučnu kuku 83X56/120X55, nisko postavljena
- MAN BrakeMatic (elektronski sustav kočenja)
- ABS
- Dvostruka kabina sa 4 vrata ‘DK’ širine 2240 mm, duljine 2785 mm
- Centralno zaključavanje duple kabine (samo za prednja vrata)
- Vjetrobransko staklo zatamnjeno
- Stakla na vratima zatamnjena
- Stražnja stranica kabine bez prozora
- Podizni otvor na krovu mehanički
- Retrovizori grijani i električki podesivi
- Klupa za 4 suvozača straga
- Klima uređaj sa automatskom regulacijom temperature
- Električni podizači stakla na vratima vozača i suvozača
- Digitalni tahograf DSRC; proizvođač MAN
- Jezik 1 ‘hrvatski’ za instrumentnu ploču-ekran
- Registracija kao N3G-vozilo, (GG > 12t)
- Boja Vatrogasno crvena RAL 3000
Cijena: 288.000,00 € + PDV