,

Vatrogasno navalno vozilo MAN TGM 4×4

Dostupnost:

1 na zalihi


Podaci o vozilu:

  • Podvozje MAN TGM 13.290 4X4 BB DOKA
  • Međuosovinski razmak : 3600 mm
  • Snaga : 213 kW (290 KS)
  • Max okr. moment : 1.150 Nm
  • Gorivo : diesel
  • Pogon : 4X4
  • Euro V
  • Mjenjač : Ručni ZF 9S-1310 OD
  • Gume : 395/85R20 HCS TL 168&J
  • Motorna kočnica (EVB)
  • Ograničivač brzine elektronski 110 km/h
  • Tempomat
  • Središnji diferencijal-management blokiranja (VSM)
  • Središnji diferencijal G 102
  • Blokada diferencijala na prednjoj osovini sa zvučnim signalom
  • Blokada diferencijala na stražnjoj osovini
  • Uključivi pogon prednje osovine
  • Paket stabilizacije za visoko težište (pojačani amortizeri i stabilizatori na prednjoj i stražnjoj osovini)
  • Spremnik goriva 100l plastični
  • Hidraulički upravljački sustav
  • Upravljač podesiv po visini i nagibu
  • Stražnja traverza za vučnu kuku 83X56/120X55, nisko postavljena
  • MAN BrakeMatic (elektronski sustav kočenja)
  • ABS
  • Dvostruka kabina sa 4 vrata ‘DK’ širine 2240 mm, duljine 2785 mm
  • Centralno zaključavanje duple kabine (samo za prednja vrata)
  • Vjetrobransko staklo zatamnjeno
  • Stakla na vratima zatamnjena
  • Stražnja stranica kabine bez prozora
  • Podizni otvor na krovu mehanički
  • Retrovizori grijani i električki podesivi
  • Klupa za 4 suvozača straga
  • Klima uređaj sa automatskom regulacijom temperature
  • Električni podizači stakla na vratima vozača i suvozača
  • Digitalni tahograf DSRC; proizvođač MAN
  • Jezik 1 ‘hrvatski’ za instrumentnu ploču-ekran
  • Registracija kao N3G-vozilo, (GG > 12t)
  • Boja Vatrogasno crvena RAL 3000

Cijena: 288.000,00 € + PDV

1 na zalihi

Usporedi

Podaci o nadogradnji:

  • Vatrogasno vozilo sa spremnikom vode 2.000 l i 150 l pjenila
  • Protok pumpe: Srednji tlak 3000 L/min ( pri 10 bar), Visoki tlak 250 L/min( pri 40 bar)
  • Spremnik vode u sredini
  • 6 Eloksiranih aluminijskih roleta (opremljene bravama za zaključavanje) i 6 preklopna gazišta ispod roleta sa protukliznim oblogama
  • Preklopne ljestve za pristup krovu na stražnjoj strani vozila
  • Krov nadogradnje potpuno prohodan sa protukliznom oblogom
  • Spremnik vode kapaciteta 2000 L „CPR“ s dvije pregrade i integriranim spremnikom pjene od 150 L
  • Pristup spremniku omogućen preko vodonepropusnog poklopca na krovu( inspekcijski otvor promjera 550 mm)
  • Ugrađen odušak za izlijevanje viška vode kod punjenja spremnika
  • Punjenje spremnika preko 2 B priključka na stražnjoj strani vozila sa ugrađenim sitom
  • Ugrađen senzor nivoa vode, prikaz nivoa vode na ekranu na stražnjoj strani vozila u L
  • Drenažni ventil na najnižoj točci na vozilu
  • Vatrogasna pumpa Johstadt TO-3001 sa srednjim (10 bar) i visokim tlakom (40 bar)
  • Pogon pumpe preko kardana kamiona
  • Protok pumpe : 3000 L/min (pri 10 bar) i 250 L/min (pri 40 bar)
  • Vakuum uređaj (VACUMAT) za usisavanje vode s do 8 metara
  • Zaštita protiv pregrijavanja – termostatski sigurni ventil s automatskim ispuštanjem vode iz pumpe u slučaju pregrijavanja
  • Zaštita od smrzavanja sa ispustom vode (s automatskim ventilima za ispust vode iz svih dijelova cjevovoda)
  • Pumpa bez održavanja (nema godišnjeg servisnog pregleda)
  • Uz pumpu ugrađen elektronički upravljani sustav za doziranje pjenila FoamJET 12E u tlačni vod pumpe. Lokacija izlaza za pjenu na bočnoj desnoj strani nadogradnje. Mogućnost miješanja pjenila u omjeru od 0,1 – 6 % (rezolucija miješanja 0,1 %).
  • protok pjenila 0-12 l/min 16 bar

 

Ulazi/izlazi:

  • Priključak za hidrant 2x 2 ½“ „B“ spojnica na stražnjem dijelu vozila s nepovratnim ventilom i sitom
  • Usis vode u pumpu preko 5“ (DN125) priključka s aluminijskom spojnicom Storz 125 i sitom ugrađenom na ulazu usisnog cjevovoda
  • 4 „B“ tlačna izlaza srednjeg tlaka – 2 izlaza lijevo bočno i 2 izlaza desno bočno
  • 1 „B“ tlačni izlaz srednjeg tlaka smješten desno bočno za rad s pjenom
  • 1 „D“ tlačni izlaz visokog tlaka smješten desno bočno
  • 1 tlačni izlaz visokog tlaka 1“ spojen na brzonavalno vitlo opremljeno s 60 metara crijeva DN 25 s električnim i ručnim namatanjem te kočnicom.
  • Uređaj za pranje ceste s 3 mlaznice ugrađen ispod prednjeg branika spojeni putem cijevi DN 25
  • 3 mlaznice za pranje ceste s pneumatskim ventilima (mogućnost zatvaranja/otvaranja željenih mlaznica) i linearnim električnim aktuatorima za mogućnost pomicanja mlaznica lijevo-desno
  • u sklopu uređaja za pranje ceste ugrađen je dodatni visokotlačni izlaz s ručnim ventilom DN25 i D spojnicom
  • Svim sustavima na kamionu upravlja se s dva upravljačka ekrana na kojima se može odabrati pojedina opcija pritiskom tipki ili pritiskom na ikonu (touchscreen)
  • Jedan ekran smješten je u kabini vozila dok drugi na stražnjem dijelu kamiona kod pumpe i priključaka cijevi
  • U slučaju kvara pneumatskog i električnog sustava nadogradnje, sustav je podešen da pumpa može funkcionirati
  • Svaki pneumatski ventil ima mogućnost mehaničkog otvaranja i zatvaranja preko poluge
  • Sva elektronika i senzori su od renomiranog njemačkog proizvođača s dugogodišnjim iskustvom u proizvodnji elektronike, senzora i ostalih elektroničkih komponenti za vatrogasna vozila, radna vozila i ostala specijalna vozila.
  • Sva elektronika i senzori su vodootporni i namijenjeni za rad u najtežim uvjetima
  • Nadogradnja izgrađena sukladno pravilnicima i zakonima RH i normama proizvođača

 

Podaci o vozilu:

  • Podvozje MAN TGM 13.290 4X4 BB DOKA
  • Međuosovinski razmak : 3600 mm
  • Snaga : 213 kW (290 KS)
  • Max okr. moment : 1.150 Nm
  • Gorivo : diesel
  • Pogon : 4X4
  • Euro V
  • Mjenjač : Ručni ZF 9S-1310 OD
  • Gume : 395/85R20 HCS TL 168&J
  • Motorna kočnica (EVB)
  • Ograničivač brzine elektronski 110 km/h
  • Tempomat
  • Središnji diferencijal-management blokiranja (VSM)
  • Središnji diferencijal G 102
  • Blokada diferencijala na prednjoj osovini sa zvučnim signalom
  • Blokada diferencijala na stražnjoj osovini
  • Uključivi pogon prednje osovine
  • Paket stabilizacije za visoko težište (pojačani amortizeri i stabilizatori na prednjoj i stražnjoj osovini)
  • Spremnik goriva 100l plastični
  • Hidraulički upravljački sustav
  • Upravljač podesiv po visini i nagibu
  • Stražnja traverza za vučnu kuku 83X56/120X55, nisko postavljena
  • MAN BrakeMatic (elektronski sustav kočenja)
  • ABS
  • Dvostruka kabina sa 4 vrata ‘DK’ širine 2240 mm, duljine 2785 mm
  • Centralno zaključavanje duple kabine (samo za prednja vrata)
  • Vjetrobransko staklo zatamnjeno
  • Stakla na vratima zatamnjena
  • Stražnja stranica kabine bez prozora
  • Podizni otvor na krovu mehanički
  • Retrovizori grijani i električki podesivi
  • Klupa za 4 suvozača straga
  • Klima uređaj sa automatskom regulacijom temperature
  • Električni podizači stakla na vratima vozača i suvozača
  • Digitalni tahograf DSRC; proizvođač MAN
  • Jezik 1 ‘hrvatski’ za instrumentnu ploču-ekran
  • Registracija kao N3G-vozilo, (GG > 12t)
  • Boja Vatrogasno crvena RAL 3000

 

Cijena: 288.000,00 € + PDV

Tehničke specifikacije

Marka Man
Tip i trgovačka oznaka TGM 4×4
Kategorija vozila (ECE) C
Razmak osovina 3.600 mm
Godina proizvodnje 2020.
Tip TGM 13.290 4X4 BB
Vrsta Vatrogasna nadogradnja za prijevoz opreme
Godina nadogradnje 2023.
Dimenzije guma s indeksima nosivosti i brzine 395/85R20 HCS TL 168&J

ARHIVIRANA STRANICA

Zahvaljujemo Vam na interesu za našu firmu i naše proizvode. Ovim putem vas obavještavamo da se naša firma više ne bavi proizvodnjom i prodajom vatrogasnih vozila. Ova odluka donesena je nakon pažljivog razmatranja i analize tržišta, a cilj nam je usmjeriti se na nove poslovne pravce.


PET Dutrax - prerada plastičnih masa, brizganje te puhanje PET ambalaže: pet.dutrax.hr

This will close in 20 seconds